Інформаційна картка учасника Педагогічна ідея Відеорезюме учасника Майстер-клас: |
Блог : http://tr0411.blogspot.com
|
||||
вчитель трудового навчання Володимирівської ЗШ І-ІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів петрівської районної ради |
Мартинюк МирославаАнатоліївна Сайт: https://sites.google.com/view/sitestrud-navcana/нормативні-документи |

Конкурс відбудеться 25 листопада 2020 року о 9.00 онлайн у сервісі Zoom за посиланням: __https://us04web.zoom.us/j/6411191783?pwd=TmJIRDFONzU3d3RRV2FCcFJuRTZ3dz09 (Ідентифікатор конференції: 641 119 1783 Код доступу: NWDCg2).
Інформаційна картка учасника І (зонального) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»
Випробування І (районного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»
Конкурсне
випробування «Дистанційний урок»
Мета: демонстрація
учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності з організації освітнього
процесу в дистанційному режимі.
Дистанційний урок проводиться для членів журі без
залучення здобувачів освіти.
Кейс конкурсного
випробування (клас, тема уроку) визначається окремо для кожного
учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.
Тривалість
підготовки – не менше 4 годин.
Тривалість уроку –
30 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.
До початку дистанційного уроку
учасник/учасниця конкурсу надсилає журі:
1) технологічну карту уроку, де
відображено: тему, мету та завдання уроку; етапи уроку; діяльність вчителя та
учнів на кожному етапі уроку; електронні освітні ресурси (ЕОР), що
використовуються на уроці або під час самостійної роботи учнів; способи
оцінювання діяльності учнів та форми зворотного зв’язку;
2) інструкції
учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань із зазначенням
очікуваних результатів, яких має досягти учень, та дедлайнів виконання;
3) перелік завдань
для опрацювання учнями.
Оцінюється: фахове
знання предмета, методична компетентність; спрямованість
на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей
і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; активізація пізнавального
інтересу учнів, стимулювання самостійності та організація самостійної
діяльності; організація навчальної взаємодії та зворотного зв’язку; урахування
освітніх потреб учнів, диференціація навчальних завдань; доступність та якість
дидактичного, ілюстративного, інструктивного матеріалу; доцільність вибору
цифрових технологій, раціональність використання мультимедійних технологій, ЕОР,
інтерактивних вправ.
Конкурсне випробування «Майстер-клас»
Мета: демонстрація
учасником/учасницею конкурсу методичної майстерності з реалізації власної
педагогічної ідеї (методів, прийомів, форм роботи).
Формат на вибір:
1) проведення майстер-класу для педагогічних працівників в режимі онлайн та
співбесіда в режимі онлайн з членами журі;
2) співбесіда в режимі онлайн з членами журі за відеозаписом майстер-класу
для педагогічних працівників (відеозапис майстер-класу оцінюється заочно;
остаточна оцінка визначається за результатами співбесіди).
Вибір методів,
прийомів роботи учасник/учасниця конкурсу здійснює
самостійно з урахуванням власної педагогічної ідеї, що зазначена в
інформаційній картці.
Тривалість
майстер-класу – до 30 хвилин, тривалість співбесіди в режимі онлайн – до 15
хвилин.
Оцінюється:
доцільність вибору методів та прийомів, майстерність та ефективність їх
використання; відповідність продемонстрованих методів та прийомів власній
педагогічній ідеї, меті, змісту навчання; дотримання принципів проведення
майстер-класу; обґрунтованість позиції та лаконічність відповідей під час
співбесіди.
Конкурсне
випробування «Тестування»
Мета: демонстрація учасником/учасницею
конкурсу рівня знаннєвої складової професійної компетентності.
Формат: комп’ютерне тестування із обов’язковим відеоспостереженням.
Тести містять питання з предмета
та методики його навчання (75% від загальної кількості питань), психології та загальної
педагогіки (25% від загальної кількості питань).
Орієнтовний план відеорезюме
учасника
третього туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2021»
у номінації «Трудове
навчання»
(до 5 хвилин)
Суть
Вашої педагогічної ідеї.
Технології, методи, прийоми, форми роботи, які Ви застосовуєте для
реалізації своєї педагогічної ідеї.
Обґрунтування ефективності Вашої педагогічної ідеї.
Ваші досягнення, здобутки, якими Ви пишаєтеся.
Немає коментарів:
Дописати коментар