Трудове навчання









4.Майстер - класи:
5. Уроки 



Учасники І (зонального) туру конкурсу: 

 

Ярмарковська Ірина Сергіївна,
вчитель трудового навчання навчально - виховного об'єднання "Новомиргородська ЗШ І-ІІІ
ступенів №3- ДНЗ"  
 
Інформаційна картка учасника
Педагогічна ідея 
Відеорезюме учасника 
Майстер-клас: 


Баранько Оксана  Олександрівна,
вчитель трудового навчання та технологій 
 Іскрівської ЗШ І-ІІІ ступенів,
філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів 




 

Шкуратько Світлана Анатоліївна, 
вчитель трудового навчання Володимирівської ЗШ І-ІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів петрівської районної ради 






 


Мартинюк МирославаАнатоліївнаучитель трудового навчання Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради 


Інформаційна картка учасника 

Сайт: https://sites.google.com/view/sitestrud-navcana/нормативні-документи

Блог: http://informatikmiroslavamartunyk.blogspot.com

Педагогічна ідея


Рекомендації щодо проведення конкурсних випробувань першого туру

Пробне підключення до конкурсу відбудеться 23 листопада 2020 року о 9.00  за посиланням https://us04web.zoom.us/j/6411191783?pwd=TmJIRDFONzU3d3RRV2FCcFJuRTZ3dz09 (Ідентифікатор конференції: 641 119 1783 Код доступу: NWDCg2)

Конкурс відбудеться 25 листопада 2020 року о 9.00 онлайн у сервісі Zoom  за посиланням: __https://us04web.zoom.us/j/6411191783?pwd=TmJIRDFONzU3d3RRV2FCcFJuRTZ3dz09 (Ідентифікатор конференції: 641 119 1783 Код доступу: NWDCg2). 


 Інформаційна картка  учасника І (зонального) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»



Випробування І (районного)  туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»

Конкурсне випробування «Дистанційний урок» 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності з організації освітнього процесу в дистанційному режимі.

Дистанційний урок проводиться для членів журі без залучення здобувачів освіти.

Кейс конкурсного випробування (клас, тема уроку) визначається окремо для кожного учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше 4 годин.

Тривалість уроку – 30 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.

До початку дистанційного уроку учасник/учасниця конкурсу надсилає журі:

1) технологічну карту уроку, де відображено: тему, мету та завдання уроку; етапи уроку; діяльність вчителя та учнів на кожному етапі уроку; електронні освітні ресурси (ЕОР), що використовуються на уроці або під час самостійної роботи учнів; способи оцінювання діяльності учнів та форми зворотного зв’язку;

2) інструкції учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань із зазначенням очікуваних результатів, яких має досягти учень, та дедлайнів виконання;

3) перелік завдань для опрацювання учнями.

Оцінюється: фахове знання предмета, методична компетентність; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; активізація пізнавального інтересу учнів, стимулювання самостійності та організація самостійної діяльності; організація навчальної взаємодії та зворотного зв’язку; урахування освітніх потреб учнів, диференціація навчальних завдань; доступність та якість дидактичного, ілюстративного, інструктивного матеріалу; доцільність вибору цифрових технологій, раціональність використання мультимедійних технологій, ЕОР, інтерактивних вправ.

 

Конкурсне випробування «Майстер-клас»

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу методичної майстерності з реалізації власної педагогічної ідеї (методів, прийомів, форм роботи).

Формат на вибір:

1) проведення майстер-класу для педагогічних працівників в режимі онлайн та співбесіда в режимі онлайн з членами журі;

2) співбесіда в режимі онлайн з членами журі за відеозаписом майстер-класу для педагогічних працівників (відеозапис майстер-класу оцінюється заочно; остаточна оцінка визначається за результатами співбесіди).

Вибір методів, прийомів роботи учасник/учасниця конкурсу здійснює самостійно з урахуванням власної педагогічної ідеї, що зазначена в інформаційній картці.

Тривалість майстер-класу – до 30 хвилин, тривалість співбесіди в режимі онлайн – до 15 хвилин.

Оцінюється: доцільність вибору методів та прийомів, майстерність та ефективність їх використання; відповідність продемонстрованих методів та прийомів власній педагогічній ідеї, меті, змісту навчання; дотримання принципів проведення майстер-класу; обґрунтованість позиції та лаконічність відповідей під час співбесіди.

 

Конкурсне випробування «Тестування»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу рівня знаннєвої складової професійної компетентності.

Формат: комп’ютерне тестування із обов’язковим відеоспостереженням.

Тести містять питання з предмета та методики його навчання (75% від загальної кількості питань), психології та загальної педагогіки (25% від загальної кількості питань).



Орієнтовний план відеорезюме учасника

третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»

у номінації  «Трудове навчання»

(до 5 хвилин)

Суть Вашої педагогічної ідеї.

Технології, методи, прийоми, форми роботи, які Ви застосовуєте для реалізації своєї педагогічної ідеї.

Обґрунтування ефективності Вашої педагогічної ідеї.

Ваші досягнення, здобутки, якими Ви пишаєтеся.



Немає коментарів:

Дописати коментар